دارم یواش یواش میرم

عاشق کسی باش که لایق تو باشه

بیهوده عاشق نشو

از انتظار بودنت من دم رفتن اومدم                                     اومدم و یواشکی خواب تو رو بهم زدم

من اومدم به آرومی تا که چشاتو وا کنی                             تا آروم و یواشکی اسم منو صدا کنی

گفتم عزیزم میدونم دوستم داری و عاشقی                        من میدونم که دلبستی به اون عشقی که لایقی

اما دارم میرم یواش بخواب تا خوابت ببره                            تا وقتی که چشم واکنی بگی که اون داره میره

جلوی درب و بگیری بگی نرو پیشم بمون                           بگی به عشقمون قصم هستم تا پای جونمون

میگم برو کنار عزیز منم تو رو دوست دارم                           ولی به خاطر همین پا روی عشقم میزارم

کنار تو بودن برام همیشه یه آرزو اِ                                    دوستت دارم اینو بدون ببین چشام نا آرومه

گریه من رو میبینی میگی تو رو خدا نرو                             میگم برو کنار نذار که من بشم مدیون تو



این شعرو خودم نوشتم لطفاً دربارش نظر بدین

 

 



نظرات شما عزیزان:

غریبه
ساعت23:21---7 تير 1391
خیلی خوشمل بود آبجی جونــــــــــــــــم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 7 تير 1391برچسب:,ساعت 20:37 توسط lovely girl| |

Design By : Night Melody